Робота з графічним модулем середовища Python
Завдання про фігурне катання
СЕРЕДОВИЩЕ PYTHON
Створення найпростішої графіки в Python
from turtle import* # Імпортуємо бібліотеку для створення найпростіших малюнків
Основні команди та методи
color (color) - Задаємо колір курсора color;penup () - Піднімаємо курсор, щоб при переміщенні не відбувалося малювання ліній;
pendown () - Опускаємо курсор, щоб при переміщенні відбувалося малювання ліній;
goto (x, y) - Перейти в точку з координатами (x; y);
circle (radius) - Намалювати коло з радіусом = radius;
right (degrees) - Повернути курсор на право на degrees градусів;
left (degrees) - Повернути курсор на ліво на degrees градусів;
forward (length) - Намалювати ліній довжиною = length;
pensize(число) - встановити розмір олівця
done () цим методом повинні завершуватися всі програми, які використовують turtle.
Наприклад, побудуємо символіку олімпіади (п'ять кольорових кіл)
import turtle # Імпортуємо бібліотеку turtle
turtle.color("blue") # Встановлюємо колір курсора
turtle.penup() # Піднімаємо курсор
turtle.goto(-110, -25) # Переходим за потрібними координатами
turtle.pendown() # Опускаем курсор
turtle.circle(45) # Рисуємо коло з радіусом 45
turtle.color("black")
turtle.penup()
turtle.goto(0, -25)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)
turtle.color("red")
turtle.penup()
turtle.goto(110, -25)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)
turtle.color("yellow")
turtle.penup()
turtle.goto(-55, -75)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)
turtle.color("green")
turtle.penup()
turtle.goto(55, -75)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)
turtle.done()
Немає коментарів:
Дописати коментар