8 клас



















Робота з графічним модулем середовища Python


Завдання про фігурне катання



СЕРЕДОВИЩЕ PYTHON


Створення найпростішої графіки в Python

from turtle import* # Імпортуємо бібліотеку для створення найпростіших малюнків

Основні команди та методи

color (color) - Задаємо колір курсора color;
penup () - Піднімаємо курсор, щоб при переміщенні не відбувалося малювання ліній;
pendown () - Опускаємо курсор, щоб при переміщенні відбувалося малювання ліній;
goto (x, y) - Перейти в точку з координатами (x; y);
circle (radius) - Намалювати коло з радіусом = radius;
right (degrees) - Повернути курсор на право на degrees градусів;
left (degrees) - Повернути курсор на ліво на degrees градусів;
forward (length) - Намалювати ліній довжиною = length;

pensize(число) - встановити розмір олівця
done ()  цим методом повинні завершуватися всі програми, які використовують turtle.
Наприклад, побудуємо символіку олімпіади (п'ять кольорових кіл)
import turtle # Імпортуємо бібліотеку turtle

turtle.color("blue") # Встановлюємо колір курсора
turtle.penup() # Піднімаємо курсор
turtle.goto(-110, -25) # Переходим за потрібними координатами
turtle.pendown() # Опускаем курсор
turtle.circle(45) # Рисуємо коло з радіусом 45

turtle.color("black")
turtle.penup()
turtle.goto(0, -25)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)

turtle.color("red")
turtle.penup()
turtle.goto(110, -25)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)

turtle.color("yellow")
turtle.penup()
turtle.goto(-55, -75)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)

turtle.color("green")
turtle.penup()
turtle.goto(55, -75)
turtle.pendown()
turtle.circle(45)

turtle.done()


Немає коментарів:

Дописати коментар